.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایه های مالیاتی و درآمدی مازندران نیازمند تقویت است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران میزان هزینه های جاری استان را ۱۸ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: پایه های مالیاتی و درآمدی مازندران باید تقویت شود.

به گزارش شمال نیوز، مفید غلامی راد ظهر شنبه در جلسه تحلیلی بودجه ۱۴۰۱ اظهار داشت: درآمدهای عمومی استان در بودجه هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و هزینه‌های ۱۸ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه ضریب برداشت، نظام درآمد هزینه و مسائل در بودجه رعایت نمی‌شود، گفت: نمی‌توان درآمدهای عمومی را صرف کارهای زیرساختی کرد وباید صرف امور جاری اداره کشور کرد.

وی با اظهار اینکه برای کارهای عمرانی باید از اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای و مشارکت امور خصوصی بهره گیری کرد، گفت: در حال حاضر تراز بودجه‌ای استان منفی است و ۱۴ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان تراز منفی داریم.

غلامی راد یادآور شد: باید روی پایه‌های مالیاتی و درآمدی کار کرد تا تراز مالی و بودجه‌ای استان افزایش یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران تصریح کرد: درآمدهای استان با برخی استان‌ها برابر بوده اما هزینه‌های مازندران بیش از بقیه استان‌ها است.

وی تصریح کرد: رقم طرح‌های ملی و استانی مازندران ۷۰۰ میلیارد تومان است و باید دید استان‌های همطراز چقدر از این اعتبارات برخوردار هستند./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.